Щоб брати участь у програмах лояльності чи мати обліковий запис, вашим гостям необхідно оформити картку лояльності.
Кожна картка має:
- Доріжка ‒ символи, записані на магнітній смузі, наприклад, 778=14404=0001=12345. У першій частині може бути закодована назва вашої компанії та деякі інші деталі. Друга частина є унікальною для кожної картки.
- Номер треку ‒ унікальна частина треку, що зберігається в Syrve. Якщо немає масок, номер треку – це весь трек.
- Номер картки ‒ набір символів, надрукованих на картці, який може бути використаний касиром для автентифікації гостя. Наприклад, гість залишив картку вдома, але пам'ятає її номер.
Номер картки та номер треку можуть бути як двома різними номерами, так і збігатися.
Випуск карток
Номери карток повинні бути унікальними. У Syrve Loyalty можна генерувати унікальні номери карток і треки.
Для цього потрібно:
- Перейти до Syrve Loyalty → Випуск карток.
- Ввести кількість карток, які необхідно випустити.
- Натиснути Зробити запит про треки.
Маски карток
Може виникнути ситуація, коли частина треку невідома. Для таких карток можна додати маски, щоб система могла їх обробити.
Маска картки має наступний формат:
- N ‒ цифра або буква в треку.
- * ‒ випадковий символ, який не перевіряється.
- Будь-який символ, крім N і *. Він перевіряється, але не включається в кінцевий трек.
Наприклад маска: «123=**=NNNNN». Тоді доріжки «123=01=12345» та «123=AІ=AB685» збігаються з маскою, і остаточні номери доріжок будуть 12345 та AB685.
Щоб додати маску для таких карток потрібно:
- Перейти до вкладки Маски карток.
- Натиснути Створити.
- Ввести маску та натиснути Додати.
В результаті під час проведення (прокатки) картки система шукає гостя за наступним алгоритмом:
- Якщо налаштовано маски, вони по черзі застосовуються до треку картки.
- Коли потрібну маску знайдено, вона використовується для визначення треку картки (N символи). Потім система використовує цей трек для пошуку гостя.
- Якщо маску не знайдено, система шукатиме гостя за треком, який зчитує зчитувач.
Повернутись до розділу Гості